مگ می | MagMe
چگونه حساسیت لمس صفحه را در گوشی اندرویدی تنظیم کنید؟
بازدید 753
مگ می تیم 178 روز پیش
بدون دیدگاه

چگونه حساسیت لمس صفحه را در گوشی اندرویدی تنظیم کنید؟

ممکن است بخواهید بعد از نصب گلس یا محافظ صفحه نمایش، حساسیت لمس صفحه گوشی موبایل خود را افزایش دهید. در این مقاله به آموزش تنظیم حساسیت لمس صفحه در گوشی اندروید می پردازیم.

آیا گوشی اندرویدی شما پس از نصب محافظ صفحه (گلس)، حساسیت کمتری به لمس دارد؟ یا شاید لمس های تصادفی را زمانی که در جیب قرار دارد ثبت می کند؟ در هر صورت، می توانید این مشکل را با تنظیم حساسیت لمس صفحه در گوشی اندرویدی خود حل کنید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چگونه حساسیت صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را تغییر دهیم

حساسیت لمس صفحه نمایش موبایل اندرویدی شما را می توان در تنظیمات گوشی تنظیم کرد. بسته به مدل گوشی و نسخه اندروید دستگاه، مراحل ممکن است کمی متفاوت باشد. مراحل زیر در یک موبایل سامسونگ (samsung) است:

  1. Settings را باز کنید و روی Display ضربه بزنید.
  2. به پایین اسکرول کنید تا گزینه Touch sensitivity را ببینید. اگر آن را نمی یابید، آن را در تنظیمات جستجو کنید.
  3. اگر غیرفعال است، آن را روشن کنید. ممکن است لازم باشد دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شوند.

می‌توانید حساسیت لمس را با استفاده از گوشی خود به طور معمول آزمایش کنید و ببینید که چگونه به ضربه‌ها و اسکرول هایتان پاسخ می‌دهد.

اگر تنظیم حساسیت لمس موثر واقع نشد، کارهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای بهبود لمس صفحه گوشی خود انجام دهید. تمیز و خشک نگه داشتن صفحه نمایش گوشی، استفاده از محافظ صفحه نمایش نازک، و تنظیم نرخ تازه سازی صفحه نمایش، راه های دیگری برای بهبود حساسیت لمس صفحه گوشی شما هستند.

همچنین مطالعه کنید :  چرا سامسونگ سری گلکسی نوت (Galaxy Note) را کنار گذاشت؟

در دستگاه سامسونگ، می‌توانید با رفتن به Settings > Display > Motion smoothness، نرخ تازه‌سازی صفحه را تنظیم کنید. در آنجا می‌توانید بین نرخ‌های تازه‌سازی Adaptive ​​(یا High) و Standard یکی را انتخاب کنید. می‌توانید نرخ تازه‌سازی نمایشگرتان را آزمایش کنید تا مطمئن شوید تغییراتتان ذخیره شده‌اند یا خیر.

حساسیت لمس مناسب را برای گوشی خود تنظیم کنید

تنظیم حساسیت لمس دستگاه Android شما می‌تواند به شما کمک کند از موقعیت‌های ناامیدکننده مانند لمس های تصادفی یا نادرست و صفحه‌نمایش‌های ضعیف در لمس جلوگیری کنید. اگر یک محافظ صفحه نمایش ضخیم روی موبایل خود نصب کرده باشید، افزایش حساسیت لمس صفحه مطمئناً به شما کمک می کند. ولی این یک راه حل جادویی برای همه مشکلات لمس گوشی شما نیست.

بنابراین، اگر پس از تنظیم حساسیت همچنان با مشکل در لمس صفحه گوشی خود مواجه بودید، ممکن است لازم باشد دلایل دیگری مانند اشکالات نرم افزاری، سخت افزار معیوب و تداخل محافظ صفحه را نیز بررسی کنید.

برچسب‌ها:

بخش تبلیغات

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *