مگ می | MagMe
بهترین سایت های اسکن و حذف ویروس آنلاین و رایگان + 6 مورد
بازدید 583
مگ می تیم 107 روز پیش
بدون دیدگاه

بهترین سایت های اسکن و حذف ویروس آنلاین و رایگان + 6 مورد

آیا کامپیوتر و لپ تاپ شما ویروسی شده، اما نرم افزار آنتی ویروس ندارید؟ در این مقاله 6 تا از بهترین سایت های آنتی ویروس آنلاین و رایگان معرفی شده است.

احتمالاً تجربه ای با ویروس یا بدافزار رایانه ای داشته اید. اگر نه، شما یکی از افراد خوش شانس هستید. اما همیشه خوش شانس نمی مانید، به خصوص اگر از ویندوز استفاده می کنید.

برنامه های آنتی ویروس آنلاین رایگان با یک آنتی ویروس مستقل قابل مقایسه نیستند. بیایید آن را بررسی کنیم. با این حال، آنتی ویروس های آنلاین یک ابزار مفید است. شاید یک رایانه ناآشنا باشد که به طرز عجیبی عمل می کند؟ زمان اسکن ویروس فرا رسیده است.

بهترین آنتی ویروس آنلاین

بهترین اسکنرهای آنلاین ویروس، اسکن کامل سیستم، تجزیه و تحلیل و حذف فایل را ارائه می دهند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که آنتی ویروس آنلاین نمی تواند جایگزین آنتی ویروس آفلاین شود. اسکنرهای آنلاین تجزیه و تحلیل و محافظت در لحظه را ارائه نمی دهند، بنابراین نمی توانید برای ایمن نگه داشتن سیستم خود به آنها اعتماد کنید.

همچنین شایان ذکر است که اسکنرهای ویروس آنلاین هنوز نیاز به دانلود دارند. در غیر این صورت، ابزار برای اسکن بدافزار به رایانه شما دسترسی نخواهد داشت. هر یک از ابزارهای آنتی ویروس آنلاین زیر یک فایل دانلود پرتابل دارند، به این معنی که شما نیازی به نصب هیچ فایلی ندارید. شما فقط فایل آنتی ویروس دانلود شده را اجرا کنید و اسکن شروع می شود.

همچنین مطالعه کنید :  برنامه Google Bard را دانلود نکنید + این یک بدافزار است

1. ESET Online Scanner

ESET Online Scanner یکی از کامل ترین ابزارهای آنتی ویروس آنلاین رایگان است. دارای یک رابط کاربری ساده است که استفاده از آن راحت است. اسکنر آنلاین ESET به شما امکان می دهد بین اسکن کامل، سریع یا سفارشی یکی را انتخاب کنید. به علاوه، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا فایل های مخرب به طور خودکار قرنطینه و حذف شوند.

2. F-Secure Online Scanner

اسکنر آنلاین F-Secure سریعترین آنتی ویروس آنلاین رایگان در این لیست است. اسکنر آنلاین F-Secure اکثر بدافزارها را نیز پیدا می کند و نیازی به نصب ندارد.

از میان اسکنرهای آنتی ویروس آنلاین رایگان، F-Secure Online Scanner ابتدایی ترین است. شما انتخاب نمی کنید که کدام فایل ها را اسکن کنید. اسکنر آنلاین کل سیستم شما را پوشش می دهد. با توجه به سرعت اسکن، مشکلی نیست. فقدان گزینه ها یک جنبه مثبت نیز دارد: استفاده از اسکنر آنلاین F-Secure فوق العاده آسان است.

3. Trend Micro HouseCall

Trend Micro HouseCall یک اسکنر ویروس آنلاین مفید است که اسکن نسبتاً جامعی از دستگاه شما ارائه می دهد. بهتر از این، می‌توانید از HouseCall در ویندوز و macOS استفاده کنید، بنابراین سیستم عامل شما را محدود نمی‌کند.

مانند تمام اسکنرهای ویروس آنلاین، رابط Trend Micro HouseCall برای استفاده آسان است. شما فایل راه اندازی را دانلود می کنید، آن را اجرا می کنید و شروع به اسکن می کنید. عملکرد اسکن هوشمند به سرعت مکان‌هایی را که بدافزار در کمین هستند را تجزیه و تحلیل می‌کند و پس از انجام، گزینه بررسی و قرنطینه را برای کمک به پاکسازی سیستم ارائه می‌کند.

اسکنر فایل های مخرب

اسکنرهای فایل های مخرب با اسکنرهای آنتی ویروس آنلاین تفاوت دارند زیرا شما به جای اسکن کل سیستم خود برای بدافزار یا موارد دیگر، یک نمونه فایل را ارائه می دهید. وظیفه شما این است که یک فایل را قبل از اجرای آن در سیستم خود اسکن کنید، نه اینکه بعد از وقوع آلوده شدن قرنطینه کنید.

با این حال، می‌توانید تشخیص دهید که آیا یک فایل مخرب است و چه اشکالی دارد و در عین حال به محققان امنیتی کمک می‌کنید تا تعاریف خود را به‌روزرسانی کنند.

باز هم، یک اسکنر فایل های مخرب به هیچ وجه جایگزین مجموعه آنتی ویروس در دستگاه شما نیست.

1. VirusTotal

VirusTotal به شما امکان می دهد تا پایگاه داده خود را با استفاده از یک فایل جداگانه، یک URL، یک آدرس IP، یک دامنه یا یک هش فایل جستجو کنید. VirusTotal گسترده‌ترین طیف ابزارها را ارائه می‌دهد و یکی از گسترده‌ترین پایگاه‌های داده فایل‌های مخرب و امضاهای فایل را دارد.

مانند VirScan، ابزار VirusTotal تعاریف را از سراسر اینترنت ارائه می کند. یکی دیگر از ویژگی های VirusTotal تجزیه و تحلیل از طریق ایمیل است. می‌توانید فایل مشکوک خود را مستقیماً به VirusTotal (فایل‌های حداکثر 256 مگابایت) ارسال کنید و آنها با وضعیت فایل پاسخ خواهند داد.

2. Kaspersky Threat Intelligence Portal

Kaspersky یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در تشخیص ویروس است، و Threat Intelligence Portal آن راهی مفید برای اسکن سریع یک فایل واحد برای یافتن مخرب است. پس از باز کردن، می توانید یک فایل را در پورتال اطلاعاتی تهدید آپلود کنید. پس از تجزیه و تحلیل، Kaspersky جزئیات مخرب بودن فایل را توضیح خواهد داد.

همچنین می توانید آدرس های IP، هش فایل ها، نام دامنه و موارد دیگر را ارسال کنید.

3. MetaDefender

MetaDefender بیش از 30 ابزار آنتی ویروس تعاریف می گیرد و فایل شما را برای فعالیت های مخرب تجزیه و تحلیل می کند. این فرآیند همانند سایر ابزارها است، در حالی که MetaDefender به شما امکان می دهد از یک فایل، یک آدرس IP، یک URL یا یک دامنه و همچنین یک CVE (Common Vulnerabilities and Exposure) اسکن کنید.

رابط کاربری MetaDefender آسان و روان است و گزینه های تجزیه و تحلیل مختلفی را ارائه می دهد.

بهترین آنتی ویروس آنلاین چیست؟

اگر می خواهید یک اسکن آنلاین سریع با نتایج عالی داشته باشید، F-Secure Online Scan را امتحان کنید. استفاده از آن آسان است، چند دقیقه طول می کشد و اکثر بدافزارها را مورد حمله قرار می دهد.

این آنتی ویروس های آنلاین و رایگان عالی هستند، اما یک پیشگیری موثر در برابر بدافزار نیستند. آنها اسکن و حفاظت در لحظه را ارائه نمی دهند. در دنیای مدرن، این به دنیایی پر از درد منجر خواهد شد.

بخش تبلیغات

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *