مگ می | MagMe
6 برنامه رایگان برای تبدیل عکس به نقاشی + منتخب
بازدید 30235
مگ می تیم 554 روز پیش 1.0
بدون دیدگاه

6 برنامه رایگان برای تبدیل عکس به نقاشی + منتخب

این 6 اپلیکیشن از بهترین اپلیکیشن هایی هستند که می توانند هر عکس و تصویر معمولی را به یک اثر هنری و حالت نقاشی تبدیل کنند. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ممکن است نابغه های هنر ساعت ها طول بکشد تا شاهکارهای خود را کامل کنند، اما اکنون با این 6 اپلیکیشن می توانید در عرض چند دقیقه یک اثر هنری بسازید. به لطف برخی از برنامه های عکس به نقاشی، می توانید از گوشی هوشمند خود برای تبدیل هر عکس سلفی یا تصویری به یک نقاشی، در سریع ترین زمان ممکن، بهره ببرید.

فیلترهای خیره کننده به شما این امکان را می دهند که بین طیف گسترده ای از سبک های نقاشی، یک مورد را انتخاب کنید. همچنین می توانید از آنها برای عکس پروفایل یا برای چاپ روی موارد مختلف استفاده کنید.

در این مقاله شش تا از بهترین برنامه های تبدیل تصاویر به نقاشی آورده شده است، تا به دلخواه خود از آن ها استفاده کنید.

1. Prisma Photo Editor

اپلیکیشن Prisma جز اولین برنامه هایی بود که سبک هنری را ارائه کرد، زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و کارهایی را انجام می دهد که هیچ یک از برنامه های دیگر در این لیست، قادر به انجام آن نمی باشد.

با برنامه Prisma، پس از انتخاب یک عکس و یک فیلتر، بلافاصله فیلتر را اعمال می کند و پیش نمایش تصویر نهایی شما را به شما نشان می دهد. سپس می توانید انگشت خود را به چپ یا راست بکشید تا شدت فیلتر را از 0 تا 100 درصد مشخص کنید (این گزینه تعیین میزان شدت فقط در iOS در دسترس است). همچنین گزینه ای برای اعمال فیلتر فقط روی پس زمینه عکس یا فقط سوژه نیز وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید :  6 ویژگی که باید گلکسی اس 24 اولترا برای شکست آیفون 15 پرو مکس اضافه کند

همچنین گزینه های معمول ویرایش تصویر مانند نوردهی، کنتراست، اشباع و موارد دیگر را نیز در این برنامه خواهید یافت.

نسخه رایگان از قبل دارای فیلترهای بسیار خوبی است. اگر می خواهید بیش از 500 فیلتر و افکت را باز کنید، باید اشتراک ویژه آن را با پرداخت 7.99 دلار در ماه (یا 39.99 دلار در سال در صورت پرداخت یک بار) متحمل شوید.

دانلود Prisma برای اندروید (گوگل پلی) | iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان و اشتراک ویژه)

2. PicsArt Photo & Video Editor

اگر به دنبال انجام کارهایی بیش از تبدیل یک عکس به یک نقاشی هستید، PicsArt یک گزینه فوق العاده است. این برنامه به عنوان یک سرویس کامل ویرایش عکس با قابلیت‌های ویرایش تصاویر و ویدیو، طرح‌بندی کلاژ و مجموعه‌ای از ابزارها و فیلترهای زیباسازی در اختیار شما قرار می گیرد.

در این فیلترها، چند گزینه مختلف پیدا خواهید کرد که به شما این امکان را می دهد که ظاهر عکس انتخابی خود را به طور کامل به نقاشی، مانند اثر یک هنرمند تغییر دهید. می توانید عکس را تا حد زیادی ویرایش کنید و فیلتر را برای ایجاد هنر دیجیتال در چند دقیقه تغییر دهید.

دانلود PicsArt برای اندروید (گوگل پلی) | iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان و اشتراک ویژه)

3. GoArt: Art Photo Editor

یکی دیگر از برنامه های عالی که به شما کمک می کند عکس را به یک نقاشی تبدیل کنید، اپلیکیشن GoArt است. GoArt با تمرکز عمده روی توانایی چاپ هنری که ایجاد می کنید طراحی شده است. این چند مزیت عالی و چند مشکل بالقوه برای نیازهای عکس شما به ارمغان می آورد.

این برنامه از فناوری هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به یک قطعه هنری استفاده می کند. اگرچه تصویری تمیز و با کیفیت ایجاد می‌کند، اما پردازش آن برخلاف اکثر گزینه‌های آنی ممکن است چند دقیقه طول بکشد. با این حال، مانند Prisma، برنامه GoArt به شما امکان می‌دهد شدت افکت‌ها را تنظیم کنید تا مطمئن شوید اثر هنری حاصل مورد پسند شماست. این قابلیت برای Android و iOS در دسترس است.

همچنین مطالعه کنید :  بهترین رنگ آیفون 15 پرو (iPhone 15 Pro) کدام است؟

پس از اتمام کار، متوجه خواهید شد که یک واترمارک روی عکس وجود دارد. که برای حذف کامل واتر مارک، آن را باید به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

شما می توانید از بین سبک های هنری مختلف، از جمله همه چیز از اکسپرسیونیسم گرفته تا ساختارگرایی را انتخاب کنید. و یک شاهکار بعد از یک شاهکار خلق کنید و آنها را روی دیوارهای خانه خود قاب کنید.

نکته مهم در مورد برنامه GoArt این است که بیشتر فیلترها در نسخه پریمیوم برنامه جای گرفته اند.

دانلود GoArt برای اندروید (گوگل پلی) | iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان و اشتراک ویژه)

4. Photo Lab Picture Editor

اگر عاشق آزمایش فیلترهای خنده دار، خلاقانه و زیبا هستید، Photo Lab اپلیکیشن مناسبی برای شماست.

این یک برنامه عالی برای افرادی است که به دنبال اضافه کردن موارد اضافی به صفحات رسانه های اجتماعی خود هستند. Photo Lab چیزی بیش از یک برنامه عکس به نقاشی است. استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار آسان است و به طور خودکار ویرایش هایی مانند برش را برای شما انجام می دهد. به لطف چنین پیشرفت های تکنولوژیکی، نیازی به دانستن نحوه استفاده از فتوشاپ برای ساخت هنر های دیجیتالی ندارید.

از این برنامه، می توانید به راحتی تصویر خود را در رسانه های اجتماعی آپلود کنید یا آن را در پلتفرمی که به طور خاص برای اشتراک گذاری هنر دیجیتال طراحی شده است، به اشتراک بگذارید. Photo Lab طیف گسترده‌ای از فیلترها را در دسترس دارد، بنابراین می‌توانید فیلترهای مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای یک عکس خاص مناسب است.

دانلود Photo Lab برای اندروید (گوگل پلی) | iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان و اشتراک ویژه)

5. Insta Toon: Cartoon and Art Cam

اپلیکیشن Insta Toon با ارائه محصولی با کیفیت بالا که در واقع دقیقاً همان چیزی را که شما می خواهید ارائه می دهد، طرفداران زیادی را برای خود ایجاد کرده است. ابزارهای ویرایش عکس کمتری در این برنامه موجود است، زیرا تمرکز آن بر تبدیل عکس های شما به نقاشی است.

همچنین مطالعه کنید :  چرا سامسونگ سری گلکسی نوت (Galaxy Note) را کنار گذاشت؟

برای شروع به سادگی یک تصویر از گالری دوربین خود در برنامه آپلود کنید یا از طریق دوربین گوشی خود، عکس بگیرید. در لیست فیلترهای موجود اسکرول کنید تا زمانی که فیلتر مناسب خود را پیدا کنید. گزینه های فیلتر زیادی وجود دارد، از جمله طرح های سیاه و سفید، نقاشی های رنگ روغن و کمیک.

می‌توانید عکس جدید را به‌عنوان تصویر ثابت، GIF یا ویدیو ذخیره کنید و آن را با هر کسی به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید در رزولوشن های مختلف از جمله SD، HD و Full HD خروجی دریافت کنید. با این حال، این برنامه فقط برای آیفون (iOS) در دسترس است.

دانلود Insta Toon برای iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان و اشتراک ویژه)

6. BeCasso: Photo to Painting App

اپلیکیشن BeCasso پر از فیلترهای هنری ممتاز است که به سبک هنرمندان مورد علاقه شما مانند ونسان ون گوگ و خود پیکاسو طراحی شده است. پس از آپلود عکس انتخابی خود، در لیست طولانی از تکنیک های هنری مختلف اسکرول کنید و فیلتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

یکی از جالب ترین جنبه های این برنامه، همکاری با MyPostCard است. این اپلیکیشن با هزینه ای بسیار ناچیز، اثر هنری جدید شما را به کارت پستال تبدیل کرده و به آدرس دلخواه شما ارسال می کند. (این قابلیت در ایران ممکن نیست!)

متأسفانه این برنامه فقط برای گوشی های آیفون نیز موجود است.

دانلود BeCasso برای iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان و اشتراک ویژه)

بهترین اپلیکیشن های تبدیل عکس به حالت کارتونی و نقاشی

تشخیص هوش مصنوعی نه تنها دری را برای ویرایش عکس و ویدیو باز کرده، بلکه کاملاً دوباره تصویر را طراحی می کند. هنگامی که شروع به استفاده از گوشی هوشمند خود به عنوان یک ابزار خلاقیت کنید، از تعداد ترفندها و تکنیک های جالبی که کشف خواهید کرد شگفت زده خواهید شد. رنگ های عادی را کنار بگذارید و سعی کنید به عکس های خود کمی خلاقیت اضافه کنید.

برچسب‌ها:, , ,

بخش تبلیغات

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *