مگ می | MagMe
7 تا از بهترین برنامه های مدیریت پسورد (رمز عبور) برای آیفون
بازدید 3185
مگ می تیم 551 روز پیش
بدون دیدگاه

7 تا از بهترین برنامه های مدیریت پسورد (رمز عبور) برای آیفون

آیا با به خاطر سپردن رمزهای عبور خود با مشکل مواجه هستید؟ شما به یک Password Manager نیاز دارید. در این مقاله بهترین برنامه های مدیریت رمز عبور برای آیفون (iOS) معرفی شده اند.

ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم که در آن حساب های آنلاین شما هویت شما را تعیین می کند. شما می توانید این حساب ها را در درجه اول با رمز عبور ایمن کنید. با این حال، به خاطر سپردن پسورد ها در صورت وجود بیش از چندین حساب کاربری می تواند چالش برانگیز باشد.

برنامه های مدیریت رمز عبور می توانند پسورد های شما را به خاطر بسپارند، رمزهای عبور جدید ایجاد کنند، و حتی برخی به عنوان برنامه های پسورد دو مرحله ای نیز عمل می کنند. تعداد زیادی برنامه پسورد منیجر وجود دارد، اما انتخاب یکی از آنها می تواند سخت باشد. بیایید در ادامه به برخی از بهترین برنامه های مدیریت رمز عبور برای آیفون نگاهی بیندازیم.

1. iCloud Keychain

آیفون شما دارای یک برنامه مدیریت رمز عبور پیش‌فرض به نام iCloud Keychain است که در همه دستگاه‌های اپل موجود است. در ابتدا زمانی که معرفی شد به مرورگر سافاری محدود شد. با گذشت زمان، اپل آن را از سافاری گرفت و در سیستم عامل ادغام کرد. با رفتن به Settings > Passwords می توانید در آیفون خود به آن دسترسی داشته باشید.

می توانید با فشار دادن دکمه “+” رمزهای عبور جدید را ذخیره کنید یا با استفاده از گزینه Edit، رمزهای غیر ضروری را حذف کنید. همچنین می توانید احراز هویت دو مرحله ای را مانند سایر برنامه های احراز هویت برای حساب های خود تنظیم کنید که هر 30 ثانیه یک کد منحصر به فرد تولید می کند. متأسفانه، فقط در دستگاه های اپل قابل دسترسی است و هیچ راه حلی برای استفاده از آن در دستگاه های اندرویدی وجود ندارد. اگرچه، راهی برای دسترسی به iCloud Keychain در رایانه ویندوزی وجود دارد.

بهترین بخش این است که برای استفاده از این سرویس در iPhone، iPad یا Mac خود نیازی به پرداخت هزینه ندارید. رمزهای عبور شما در تمام دستگاه های اپل شما همگام سازی می شود. اگر بخشی از اکوسیستم اپل هستید، این یک راه حل عالی است.

2. 1Password

برنامه 1Password احتمالاً یکی از محبوب ترین برنامه های مدیریت رمز عبور است. این ویژگی با حفظ یک رابط کاربری عالی همراه است. دارای ویژگی هایی مانند پسورد دو مرحله ای، همگام سازی در چندین دستگاه، 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی اسناد، و تولید، ذخیره و به اشتراک گذاری رمزهای عبور است.

همچنین مطالعه کنید :  بهترین سایت های اسکن و حذف ویروس آنلاین و رایگان + 6 مورد

این برنامه دارای یک ویژگی محافظت در برابر نفوذ است که در صورت لو رفتن رمز عبور شما در هنگام نقض اطلاعات به شما اطلاع می دهد و به شما پیشنهاد می کند آن را تغییر دهید. علاوه بر این، در تمام پلتفرم‌های اصلی در دسترس است و اگر اهل اکوسیستم اپل هستید، در اپل واچ شما نیز قابل دسترسی است.

همچنین از Face ID و Touch ID در آیفون شما پشتیبانی می‌کند و از طریق 1Password sync، iCloud، Dropbox یا Wi-Fi همگام‌سازی می‌شود. این برنامه یک تست 14 روزه رایگان ارائه می دهد و به دنبال آن یک اشتراک ویژه نیز ارائه می کند که از 3.99 دلار در ماه شروع می شود.

دانلود 1Password برای iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان 14 روز | اشتراک پرمیوم)

3. LastPass

برنامه LastPass شبیه به 1Password است زیرا یک محصول ممتاز است که مدتی است در دسترس بوده است. با این حال، به جای نسخه آزمایشی 14 روز رایگان، یک نسخه کاملا رایگان نیز دارد.

سیستم قوی آن اطلاعات ورود به حساب کاربری، گذرواژه‌های Wi-Fi، مجوزهای نرم‌افزار، عضویت‌ها و سایر اطلاعات خصوصی را پشت یک رمز عبور ذخیره می‌کند.

می توانید میانبرهایی برای موارد پر استفاده خود ایجاد کنید، گاو صندوق خود را با پین و اثر انگشت ایمن کنید، یک ممیزی امنیتی انجام دهید، و اعلان های مربوط به نقض سایت را دریافت کنید. همچنین دارای یک ویژگی منحصر به فرد “Emergency Access” است که می تواند اطلاعات ذخیره شده شما را در مواقع اضطراری به شخصی که به آن اعتماد دارید تحویل دهد.

می‌توانید از LastPass برای ذخیره رمزهای عبور در آیفون خود و همگام‌سازی آن‌ها در دستگاه‌های خود استفاده کنید، اما این سرویس چند ویژگی اضافی را در پشت اشتراکی پرمیوم که از 3 دلار در ماه شروع می‌شود نگه داری می‌کند (پرداخت به صورت سالانه).

دانلود LastPass برای iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان | اشتراک پرمیوم)

4. NordPass

اپ NordPass یکی از قدیمی ترین برنامه های مدیریت رمز عبور موجود است، و بیشتر شما آن را تشخیص می دهید زیرا از توسعه دهندگان NordVPN است. همه ویژگی‌های ضروری مانند همگام‌سازی چند دستگاه، جای گذاری خودکار گذرواژه‌ها، ذخیره و تولید گذرواژه‌های نامحدود، تایید دو مرحله ای و غیره را دارد.

همچنین مطالعه کنید :  چگونه سطرها و ستون ها را در Google Sheets ثابت کنیم؟ + 2 روش

به غیر از رمزهای عبور، می توانید اطلاعات شخصی خود مانند کارت های اعتباری، پاسپورت، کارت شناسایی و موارد دیگر را ذخیره کنید. می‌توانید رمز عبور های خود را در دسته‌ بندی هایی سازماندهی کنید تا سریع به آنها دسترسی داشته باشید یا به اشتراک بگذارید. همچنین داده های لو رفته و آسیب پذیری ها را بررسی می کند تا حساب های شما را ایمن نگه دارد. از آنجایی که از استاندارد رمزگذاری XChaCha20 استفاده می کند، لازم نیست نگران امنیت باشید.

همچنین می توانید از بیومتریک خود برای باز کردن قفل برنامه برای رمزهای عبور و سایر جزئیات استفاده کنید. در حالی که NordPass رایگان است، بسیاری از ویژگی ها را تحت طرح اشتراک پریمیوم که از 4.99 دلار در ماه شروع می شود، محدود می کند. خوشبختانه، NordPass یک آزمایش رایگان 30 روزه را برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه برای خرید اشتراک، ارائه می دهد.

دانلود NordVPN برای iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان | اشتراک پرمیوم)

5. Dashlane

اپلیکیشن Dashlane یک برنامه مدیریت پسورد غنی از ویژگی ها است که به شما امکان می دهد کارهای بیشتری از ذخیره رمزهای عبور خود انجام دهید. این به شما امکان می دهد رمزهای عبور نامحدود را در هر دستگاهی ذخیره کنید. در درجه اول بر حریم خصوصی تمرکز دارد، بنابراین لازم نیست نگران اطلاعات خود باشید.

دارای ویژگی های قوی مانند پر کردن خودکار فیلد رمزعبور، گاو صندوق گوشی، پشتیبانی از FaceID و TouchID، تولید رمز عبور قوی، نظارت بر سلامت رمز عبور، VPN و غیره است. این برنامه یک دسته جداگانه برای ذخیره شناسه های شما مانند گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شماره امنیتی ایجاد می کند تا به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید.

Dashlane با دسترسی محدود به بعضی از قابلیت ها رایگان است، اما اگر می‌خواهید از همه ویژگی‌ها استفاده کنید، می‌توانید این اشتراک پرمیوم را با قیمت 39.99 دلار در سال دریافت کنید. اگر می‌خواهید ابتدا سرویس را بررسی کنید و تصمیم بگیرید، یک آزمایش 30 روزه رایگان برای امتحان ویژگی ها نیز ارائه می‌دهد.

دانلود Dashlane برای iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان | اشتراک پرمیوم)

6. Keeper

اپ Keeper به شما امکان می دهد رمزهای عبور نامحدود را در یک صندوق رمزگذاری شده ذخیره و تولید کنید و با هر دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید. علاوه بر گذرواژه‌ها، می‌توانید فایل‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و اطلاعات کارت‌های بانکی را برای پرداخت در هنگام خرید آنلاین ذخیره کنید.

همچنین مطالعه کنید :  7 تفاوت کلیدی بین آیفون 15 پرو مکس (iPhone 15 Pro Max) و آیفون 14 پرو مکس (iPhone 14 Pro Max)

دارای ویژگی BreachWatch است که سایت های هک شده را در دارک وب نظارت می کند. همچنین نشان می دهد که کدام حساب ها با استفاده از ویژگی Security Audit نیاز به به روز رسانی رمز عبور دارند. علاوه بر این، ویژگی‌های دیگری مانند تکمیل خودکار فیلد پسورد، اشتراک‌گذاری رکورد ها، دسترسی اضطراری، پشتیبانی از تایید دو مرحله ای، احراز هویت بیومتریک و موارد دیگر را نیز دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، Keeper با سیری (سیستم فرمانبرداری صوتی) در آیفون شما یکپارچه می شود، بنابراین می توانید برای استفاده از این سرویس به دستورات صوتی تکیه کنید. Keeper یک دوره آزمایشی 14 روزه را ارائه می دهد و بعداً می توانید با خرید اشتراک پرمیوم که هزینه آن 35 دلار در سال است به استفاده از آن بپردازید. با این حال، می‌توانید از نسخه رایگان Keeper با ویژگی‌های محدودی مانند عدم همگام‌سازی ابری استفاده کنید.

دانلود Keeper برای iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان | اشتراک پرمیوم)

7. RoboForm

برنامه RoboForm یک اپلیکیشن مدیریت رمز عبور ساده برای استفاده است که ویژگی های زیادی را شامل نمی شود. با این حال، تمام ویژگی‌های ضروری را که از هر پسورد منیجر انتظار دارید، مانند ذخیره و تولید گذرواژه‌های نامحدود، همگام‌سازی در چندین دستگاه، پشتیبانی از تایید دو مرحله ای و موارد دیگر، در خود جای داده است.

همچنین، می‌توانید سایر اطلاعات شخصی مانند کارت‌های اعتباری، حساب‌های بانکی و کلیدهای مجوز را با رمزگذاری AES 256 ذخیره کنید. با کمال تعجب، RoboForm به شما امکان می دهد مخاطبین و نشانک ها را ذخیره کنید. رمزهای عبور شما را از نظر آسیب‌پذیری اسکن می‌کند و در صورت ضعیف بودن آن از شما می‌خواهد آن را تغییر دهید.

RoboForm برای استفاده در هر دستگاهی با ویژگی های محدود رایگان است. می‌توانید با خرید اشتراک پرمیوم با هزینه 23.99 دلار در سال، از تمام ویژگی و قابلیت های آن استفاده کنید.

دانلود RoboForm برای iOS (اپ استور) ( نسخه رایگان | اشتراک پرمیوم)

برنامه Password Manager مناسب خود را انتخاب کنید

علیرغم تعداد زیادی برنامه مدیریت رمز عبور، همه آنها تقریباً یک کار را انجام می دهند. چه نسخه های پرمیوم و چه نسخه های رایگان عملکردی مشابه دارند و در اصل کار آن ها تفاوتی دیده نمی شود.

اپ های مدیریت رمزعبور، بسیاری از پسورد ها را پشت یک رمز عبور ذخیره می کنند تا دسترسی شما را ساده کنند و حساب های شما را ایمن نگه دارند. جدای از آن، اگر هنوز از برنامه های مدیریت رمز عبور استفاده نمی کنید، دلایل مختلفی وجود دارد تا شما را قانع کند.

برچسب‌ها:, , ,

بخش تبلیغات

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *