مگ می | MagMe
بهترین رنگ آیفون 15 پرو (iPhone 15 Pro) کدام است؟
بازدید 39738
مگ می تیم 209 روز پیش
بدون دیدگاه

بهترین رنگ آیفون 15 پرو (iPhone 15 Pro) کدام است؟

اپل چهار گزینه رنگی را برای نشان دادن طراحی جدید تیتانیومی آیفون 15 پرو (iPhone 15 Pro) معرفی کرده است. اما اگر مطمئن نیستید کدام رنگ را انتخاب کنید، ما به شما کمک می کنیم تا بهترین رنگ را انتخاب کنید.

مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون 15 نسبت به مدل‌های معمولی دارای ویژگی‌های بیشتری هستند. همچنین ناگفته نماند که محدوده قیمت آن ها نیز بالاتر است. بنابراین، طبیعی است که هنگام خرید چنین دستگاه انحصاری، بخواهید رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در چهار رنگ تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی تولید شده اند. در ادامه این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید که کدام رنگ آیفون 15 پرو (iPhone 15 Pro) بیشتر با شخصیت شما مطابقت دارد.

1. تیتانیوم مشکی (Black Titanium)

همیشه می توانید انتظار داشته باشید که اپل رنگ مشکی را برای دستگاه های پرچمدار خود ارائه دهد. تیتانیوم مشکی برای آیفون 15 پرو و پرو مکس مشابه رنگ مشکی فضایی، یکی از رنگ‌های موجود برای سری آیفون 14 پرو است.

آیفون 15 پرو و پرو مکس مانند مدل های قبلی خود دارای پشتی مات هستند که باعث می شود کمتر در معرض لک اثر انگشت قرار گیرند. با این حال، به خاطر داشته باشید که لکه‌ها روی سطوح تیره رنگ مانند تیتانیوم مشکی به وضوح بیشتر نشان داده می‌شوند، اما می‌توانید به سادگی آیفون خود را تمیز کنید تا دوباره کاملاً نو به نظر برسد.

همچنین مطالعه کنید :  رفع مشکل عدم روشن شدن فلاش (Flashlight) آیفون + 12 راه حل

اگر عاشق لوازم کلاسیک هستید، تیتانیوم سیاه بهترین رنگ آیفون 15 پرو و پرو مکس برای شماست.

2. تیتانیوم سفید (White Titanium)

آیفون 15 و 15 پلاس رنگ سفید را به عنوان یکی از گزینه های رنگی در نظر نگرفتند، اما به شکل تیتانیوم سفید برای سری Pro در دسترس هستند. با وجود نامش، تیتانیوم سفید زمانی که آیفون را از زوایای خاصی مشاهده می کنید، رنگ نقره ای تاریک را به همراه دارد.

تیتانیوم سفید تنها سایه روشن در سری آیفون 15 پرو است. این رنگ اساساً با تمام گارد های گوشی به خوبی جفت می شود. نکته مثبت دیگر این است که لکه های اثر انگشت بسیار کمتر قابل مشاهده خواهند بود، اما هر ذره کثیفی که به مرور زمان در گارد محبوس می شود آشکارتر خواهد بود، بنابراین به یاد داشته باشید که هر از گاهی پشت و گارد آیفون خود را بردارید و تمیز کنید.

برای داشتن ظاهری جذاب و شیک، آیفون 15 پرو یا پرو مکس جدید خود را با تیتانیوم سفید تهیه کنید.

3. تیتانیوم آبی (Blue Titanium)

تیتانیوم آبی در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس (iPhone 15 Pro Max) به صورت آبی فضایی عمیق و زیبا، شبیه رنگ آبی اقیانوس آرام برای مدل‌های آیفون 12 پرو ظاهر می‌شود.

این رنگ در مقایسه با رنگ آبی سیرا تیره تر است، یکی از رنگ هایی که اپل برای آیفون 13 پرو و پرو مکس ارائه کرده است. هنگامی که آیفون 15 پرو را در برخی زوایای نگه می دارید، ممکن است رنگ بنفش را در تیتانیوم آبی مشاهده کنید.

همچنین مطالعه کنید :  7 تفاوت کلیدی بین آیفون 15 پرو مکس (iPhone 15 Pro Max) و آیفون 14 پرو مکس (iPhone 14 Pro Max)

مانند تیتانیوم سیاه، سایه تیره، تیتانیوم آبی را به رنگی هوشمند و همه کاره تبدیل می کند که به خوبی با گارد گوشی و سایر لوازم جانبی جفت می شود.

از آنجایی که سایر رنگ‌ها عموماً یکنواخت هستند، تیتانیوم آبی انتخاب خوبی خواهد بود اگر می‌خواهید هنگام استفاده روزانه از آیفون 15 پرو یا پرو مکس، رنگ‌های ظریفی داشته باشید.

4. تیتانیوم طبیعی (Natural Titanium)

خاکستری متالیک تیتانیوم طبیعی به آیفون 15 پرو و پرو مکس حس و حال ممتاز و صنعتی به آن می بخشد.

با در نظر گرفتن رنگ اصلی مواد قوی و بادوام، آیفون 15 پرو و پرو مکس از جنس تیتانیوم طبیعی زمانی که دستگاه را در دست می گیرید، بسیار محکم، آینده نگر و پویا به نظر می رسید.

اگر احساس می‌کنید که تیتانیوم سیاه و سفید رنگ‌های تکراری هستند و آبی کاملاً مورد نظر شما نیست، تیتانیوم طبیعی را برای ظاهری تازه و در عین حال پیچیده انتخاب کنید.

بهترین رنگ آیفون 15 پرو و پرو مکس

رنگ های موجود برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به همان اندازه جذاب هستند، بنابراین انتخاب یکی از آنها کاملاً دشوار است!

تیتانیوم مشکی برای دوستداران رنگ های کلاسیک ضروری است و تیتانیوم آبی یک جایگزین عالی برای رنگ های تیره است. و اگر یک آیفون با رنگ روشن می خواهید، تیتانیوم سفید انتخاب مناسبی است. با این حال، اگر می خواهید آیفون 15 پرو شما شبیه گوشی ساخته شده از تیتانیوم به نظر برسد، گزینه تیتانیوم طبیعی قطعا انتخاب خوبی است.

بخش تبلیغات

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *